Cumu mantene a pignatta di ghisa esmalta

1. Quandu s'utilice una pignata di esmalte nantu à una cucina di gasu, ùn lasciate micca chì a flame supera u fondu di a pignatta.Perchè u materiale di ghisa di a pignatta hà una forte efficienza di almacenamentu di u calore, l'effettu di coccia ideale pò esse ottenutu senza grande focu durante a cucina.A cucina di u focu pesante ùn hè micca solu perdi l'energia, ma ancu pruvucarà un negru eccessivu è dannu à a porcellana di l'esmalte nantu à u muru esterno di a pignatta.

2. Quandu a coccia, calà u fondu di a pignatta cù u focu mediu prima, è poi mette l'alimentu in. Perchè u trasferimentu di calore di u materiale di ghisa hè uniforme, quandu u fondu di a pignatta hè calda, pudete turnà u focu è coccia cun calore mediu.

3. A pignatta di ghisa ùn deve esse riscaldata viota per un bellu pezzu, è a pignatta calda ùn deve esse lavata cù acqua fredda ghjustu dopu à l'usu, per ùn causari cambiamenti rapidi di temperatura, causanu a caduta di a capa di smaltu, è affettanu u vita di serviziu di a pignatta.

4. Dopu chì a pignatta di l'esmalte hè rinfriscata in modu naturali, hè megliu di pulizziari quandu u corpu di a pignatta hà sempre qualchì temperatura, cusì hè più faciule per pulizziari;Sè vo scontru macchie stubborn, pudete immergelli prima, è dopu aduprà spazzola di bambù, tela di luffa, spugna è altre arnesi morbidi per pulizziari.Ùn aduprate micca apparecchi duri è affilati, cum'è spatula in acciaio inox è spazzola di filu.Hè megliu aduprà una cucchiara di lignu o una cucchiara di gel di silice per evità di dannà a capa di porcellana di l'esmalte.

5. In u prucessu di usu, ùn importa s'ellu ci hè char stain.Dopu à sughjendu in acqua calda per una meza ora, pudete pulizziari cù un rag o spugna.

6. Se l'alimentu hè macchiatu accidintali à u muru esternu o in u fondu di a pignatta di ghisa, pudete aghjunghje un pocu di sali à scrub in a pignata, è aduprà l'effettu di macinazione per rinfurzà u putere di decontaminazione hè ancu un metudu per asciugà l'alimentu. residuu cù u salinu è l'acqua.

7. Secca subitu dopu a pulizia, o seccu nantu à a stufa cù u focu bassu, soprattuttu longu a parte di ferru porcu di a pignatta, per prevene a ruggine.

8. Ùn immergete a pignatta di ghisa in l'acqua per un bellu pezzu.Dopu a pulizia è l'asciugatura, applicà immediatamente una capa d'oliu.


Tempu di Postu: Sep-07-2022