Enamel ipu u'amea – tasi le fiafia mo mea umukuka

Mo le umukuka o loʻo iai nei, e tatau ona fai mai enamel uʻamea uʻamea, e le gata e fetaui ma manaʻoga o tagata faʻatau kuka, ae faʻafeiloaʻi foʻi manaoga foliga o tagata uma mo mea umukuka.

Afai e te manaʻo e faʻatau se fagu uʻamea uʻamea, ou te iloa e toʻatele tagata o le ai ai se fesili: e le faʻalavelave tele le tausiga o le pusa uʻamea enamel?Na ou fai atu i luma o lenei faʻafitauli, soʻo se fagu i le faagasologa o le faʻaaogaina, o le ai ai tulafono eseese o le faʻaaogaina, pe afai e te faʻaaogaina nisi tomai faʻaleleia, e faigofie ona e faʻaogaina le tele o mea umukuka.O POTS fa'a'u'amea fa'a'u'amea e le sili atu ona faigata ona tausia nai lo se isi lava mea umukuka, ma a mavae sina taimi, e te iloa ai e matua faigofie lava.
talafou6
Ae tatou te lei talanoa e uiga i le tausiga, e tatau ona tatou iloa po o le a le ulo enamel.O le ulo u'amea u'amea, e pei ona ta'u mai e lona igoa, o lo'o fa'apipi'i i totonu ma fafo o le tino ipu u'amea fa'atasi ai ma se fa'amea fa'ameamea, e maua uma ai le aoga o le ulo u'amea ma foliga o le enamel.

E mafai ona vaevaeina le ulo enamel i ni ituaiga se lua: enamel paʻepaʻe ma enamel uliuli.O le ulo enamel uliuli e mafai ona kuka i se vevela maualuga ma e talafeagai mo le falai, falai, falai, taoina ma kuka meaʻai ma sina susu pe leai foi.E fetaui lelei mo le valivaliina o aano o manufasi.ulo enamel paepae.O loʻo i ai le maualuga o manaʻoga mo tekinolosi gaosiga, lamolemole i totonu o le ulo, ma mafai ona loka lelei le vai i totonu o meaʻai, ina ia sili atu le moni o meaʻai.O le mea lea, o ipu paʻepaʻe enamel e sili ona fetaui lelei mo le faʻafefeteina, faʻafefe ma kuka ipu poʻo le kukaina o ipu ma soups.Mo le umukuka laʻititi paʻepaʻe, ou te fautuaina muamua le ulo enamel paʻepaʻe, o le ulo enamel uliuli e mafai ona avea ma se faʻamuamua maualalo, o le mea moni, o nisi ituaiga o ulo enamel o le a sili atu ona vaevaeina e tusa ai ma le faʻaogaina o le vaaiga, e pei o le itu i matu Ding enamel ipu e iai foi se ulo siu ma se ulo siu., e fa'afetaui ai mana'oga 'ese'ese o kuka a tagata fa'atau, e telē atu le avanoa e filifili ai.

O le tausiga o ipu e moni lava o se faagasologa faifai pea, e le na o le tatalaina o se ulo e tusa lava pe maeʻa, e pei o nisi tagata tatala se ulo, e leʻi umi pe a uma le ulo po o otaota, vaʻai ma le totoa i le faʻamamaina e leʻi gauai atu i le faʻaleagaina o le ulo, o lea ou te manatu ai. o le tausiga e faatatau i le ulo, faatasi ai ma le ulo, faamamaina ma le teuina o 4 sooga.
Muamua, Ina ia saunia
afai e te faʻatau se ipu enamel paʻepaʻe, o lea faʻafetai e mafai ona e aumaia e le amanaʻiaina lenei soʻotaga, i le umi e pei o le paʻi paʻu paʻu, faaopoopo sina vai mafanafana e solo i lalo le laina, o lea i lalo o le galuega lava e tasi, ou te fautua atu o le umukuka laititi paʻepaʻe. pa'epa'e enamel, muamua pa'epa'e enamel sili atu ituaiga mai fafo, talu mai ituaiga aiga (e pei o le sui o le fale enamel ulo ding ding) amata i, e le gata i le tulaga o le ulo ma le tomai faapitoa o le galue ma foliga foliga, e mafai ona verve matagofie. ituaiga mai fafo, o le mea sili ona taua o le faʻatinoina o tau maualuga.Black enamel ulo pupuna i le umi e pei ona i ai i le faamaeaina o le faamamaina, tamai afi faavevela i le maualalo o le vevela, ona faaaoga lea o le suauu kuka tutusa daub ulo, faaauau pea ona vevela mafai, mulimuli ane mago ina ua malolo OK.
talafou7
Lona lua, Fa'aaoga
Enamel ulo e sili ona faigofie i faafitauli i le ulo sootaga, faatasi ai ma se ulo lelei i le umi o le pulea o le vevela, le filifiliga o meafaigaluega kuka talafeagai, e mafai ona faia le puipuiga o le tino.

A, vevela tele: O tagata e masani ona faʻaaogaina enamel uʻamea uʻamea latou te iloa o lenei ituaiga o ulo e fanau mai e fiafia i le afi itiiti, ma o le mea e sili ona fefefe o le afi tele.Afai e tele tele le afi, o le a mu le ulo.O le mea lea, o le faʻaaogaina o lenei ituaiga ulo e tatau ona aloese mai le mu gaogao poʻo le mu mago.
Mo enamel lafo uʻamea wok, e lelei i lenei ituaiga umi umi vevela, itiiti le vevela ma le vai gau, e le manaʻomia ona tuʻu vai i totonu o le siti, naʻo le faʻalagolago i le vai i fualaau faisua e mafai ona faʻauma se ipu, tuʻu mea e taofi le tofo muamua.E le gata i lea, o le tapuni mamanu o le enamel lafo uʻamea ulo e mafai foi ona faaitiitia vai gau, aemaise lava mo le kuka e aunoa ma se vai.

B, mea faigaluega kuka ma enamel lafo uʻamea ulo e tatau ona filifili meafaigaluega kuka malu, e pei o spatula silicone.Po o se spatula laupapa.Aua le fa'aogaina se spatula, se meafaigaluega uamea e tipi ma'ai, po'o le enamel i totonu o le ulo o le a faigofie ona faaleagaina.

C, o le ulo puipuiga o le tino enamel lafo uʻamea ulo foliga lelei, ae o le enamel e matua maaleale, o le sili ona fefe o ituaiga uma o maosiosia, e masani ona faaaoga e tatau ona sili atu le faaeteete, i se faaopoopoga, o le a maua ai foi le faaleagaina o le tino o le ipu, afi tatala. le talitonu e mafai ona e tilotilo i le pito i lalo o la latou ulo, e fia ni faailoga o le afi.I le faʻaopoopoga i le faʻaogaina o le tele o le gauai, e mafai foi ona faʻaogaina e pei o le vevela conduction plate hardware e foʻia faʻavae.
O le mea vevela e mafai ona pasia e le afi, aua e lelei le vevela o le uʻamea, ina ia sili atu le vevela o le vevela, o le mea lea e laʻititi ai le vevela, ma e le tatau ona popole o le a mu le fafie. le enamel ma le uliuli, ae o loʻo i ai nei lenei faʻatulagaga, naʻo ni nai faʻailoga e faʻaaogaina, ma isi ituaiga e leʻi faʻaaogaina.E le gata i lea, o loʻo i ai isi tagata faʻaoga i totonu o le aiga, ma e mafai foi ona faʻaogaina le vevela vevela e puipuia ai le ulo.

Lona tolu, Ia faamama
a.Uila u'amea u'amea ose ituaiga uoka faigofie tele sa ou fa'aaogaina e fufulu.Fa'aaogā se vai fa'afefete ma se omomi malu mo lau fa'amama i aso uma.Mo outou o lo'o i ai se masini fufulu ipu, e ono fa'anoanoa ai ipu u'amea fa'ameamea.O mea vevela ma mea fa'amamā i totonu o le fafie e mafai ona fa'aleagaina ai le fa'apalapala o le enamel.Ma o le a mou atu foi le iila iila i luga o le enamel, ae o le mea e lelei ai, e faigofie tele ona faamama le ipu uʻamea enamel, fetaiaʻi ma stains maaa i le vai, ona mama ai lea.

B, O le pito i lalo o le fagu faʻamamaina o loʻo taʻua i luga, umi se taimi e faʻaaoga ai le ulo kesi, o le ulo o le a mumu, pe afai e leai sau faʻamalo vevela faʻatautaia ipu, o lea e mafai ai naʻo le faʻamamaina faʻapitoa, o le faʻasologa o le lautele + susu susu e mafai ona foia. faʻatasi ai ma le vai mafanafana, o sina faʻamaʻi faʻamaʻi faʻamaʻi o le a faʻaaogaina kulimi faʻamamaina faapitoa, ou te fautua atu e faʻatau fagu, mulimuli ane fesili i tagata faʻatau oloa e iai kulimi faʻamamaina faʻapitoa, faʻatau se atigipusa Faatasi ai ma, e mafai ona faʻaaogaina lenei aofaiga mo se taimi umi.

Lona fa, I le teuina
Aua le fa'aleaga le ulo e tu'u ai mea'ai, ae maise mea'ai mo le po, e i ai lo'u toto ma loimata, a mae'a se ulo u'amea lelei.Mo POTS u'amea u'amea, ou te le fautuaina lava le teuina o meaai, aemaise lava i soo se ituaiga supo.O le enamel layer e faigofie ona pala ile taimi.O le auala sili e fa'amamā ai o le solo i lalo i le pepa umukuka ma fa'amamago totonu.

O le mea moni, o le apa e le gata o se mea faigaluega kuka, e mafai foi ona atagia ai lou alofa i le olaga, pe afai o le faʻaoga saʻo ma le tausiga o le enamel uʻamea uʻamea, e le gata e mafai ona faʻaumiina le ola o le ulo, ae fesoasoani foi ia te oe e. kuka mea'ai sili atu.


Taimi meli: Ian-13-2023