Tuttu nantu à i vasi di ghisa smaltu

Cosa hè una pignatta di ghisa smaltata
A pignatta di ghisa smaltata (in seguitu chjamata a pignatta di smaltu) hè un cuntainer versatile per a cucina di l'alimentariu.

L'origine di i vasi di smaltu

Torna in u principiu di u 17u seculu, Abraham Darby.Quandu Abraham Darby hà visitatu l'Olanda, hà osservatu chì l'Olandesi facianu vasi è vasi di sabbia è di bronzu.Brass era caru à l'epica, è hà pensatu chì s'ellu puderia rimpiazzà cù un metale più prezzu (vale à dì, ghisa), puderia vende più vasetti è vasi per volumi.Tandu, cù l'aiutu di un gallese, Ghjacumu Thomas, hà riesciutu à fà vasi di ghisa.

In u 1707, hà ricevutu una patente per u prucessu di ghisa in sabbia, derivata da u prucessu Olandese.Allora a parolla "Dutch Oven" hè stata per più di 300 anni, da u 1710.
I vasi di ghisa sò ancu chjamati vasi olandesi da certi persone.", perchè u pruprietariu di a so patente hà scupertu u vasu di cucina quandu hà visitatu l'Olanda, ma certi persone ùn pensanu micca cusì.

In ogni casu, indipendentemente da cumu hè ghjuntu u terminu olandese, avemu da ringrazià l'olandesi innovatori per avè aiutatu à campà una vita sana è sana.
I vantaghji di i vasi di ghisa smaltu

A distribuzione 1.Heat hè ancu
Pot à sauce en fonte.Adatta à tutte e fonti di calore da i forni à gas à induzione (eccettu i forni à microonde).U corpu pesante fattu di ghisa hè abbastanza stabile per trattà facilmente a tostatura è a cuttura (a temperatura sicura di a pignatta di ghisa hè 260 ° C / 500 ° F).L'esmalte neru à l'internu di a pignatta pò esse usata per a cucina à alta temperatura, chì hè efficace à cumbatte u prublema di u fondu giallu, a decolorazione è u corpu scuru.I boni vasi di ghisa anu ancu una conservazione di u calore à longu andà, mantenenu l'alimentu caldu quandu u portanu direttamente da a stufa o u fornu à a tavola.

2.Dura
Ogni pignatta di salsa di ghisa passa per una quantità di prucessi stretti di fabricazione, attente à ogni dettagliu, è a qualità hè superiore.A cucina in ghisa hè un investimentu chì beneficerà e generazioni.Pò esse trasmessu cum'è eredi s'ellu si usa è mantene bè.Ancu megliu, hè megliu cù u tempu.A strata di u corpu aumenta dopu à ogni usu, cusì u più longu l'utilizate, u più durable si senterà a vostra pignatta.

3.Easy per pulisce
L'smaltu neru matte liscio à l'internu di a pignatta di ghisa hè naturalmente resistente à a terra è formarà gradualmente una capa d'ossidu cù u tempu, migliurà u rendiment di a pignatta.Pò esse pulita a manu dopu i pasti è hè ancu adattatu per lavastoviglie.Finu à u mantenimentu propiu, a vostra pignatta durà una vita luminosa è pulita cum'è nova!

Effettu di preservazione di u calore 4.Good
I vasi di ghisa anu u so propiu modu di riscaldamentu.I piatti di salsa di ghisa sò ideali per cullà i piatti di carne è di verdura.A vitezza media à quale una pignatta d'acqua hè purtata à fogghiu in una pignatta di ferru.2 minuti più veloce di una pignatta d'acciaio inox regular.A piccula pignatta di salsa cuntene ancu un supportu di cunniscenza di cuncepimentu prufessiunale, u fondu di 4,5 mm di spessore è u muru laterale di 3,8 mm di spessore ponu ottene un equilibriu perfettu trà a distribuzione di u calore è u mantenimentu, mentre riduce u pesu di u pruduttu per ottene luce è simplice.

5.Keep u gustu megliu
Quandu si brace, arrusti o coci l'alimentu, una tapa chì si mette perfettamente in a pignatta mantene u vapore.Per rinfurzà u gustu è l'aroma di l'alimentariu.U bordu internu di a tapa hà una parte sporgente, chì hè faciule da riparà nantu à a tavula quandu si manghja.Puderete in modu sicuru frittu, arrusti, o braise.Ùn importa micca cumu sceglite di cocilu, a pignatta di ghisa per tutti i scopi.Pudete furnisce supportu per voi per sviluppà piatti deliziosi!

6.Great design è culore
Cunsideremu vasi qualificati di ghisa per esse spruzzati cù un glaze di fondu per assicurà a megliu aderenza di l'esmalte à u ghisa.Inoltre, i nostri prudutti in u fondu glaze fora, spray dui strati di glaze.Per ottene u megliu rendimentu.In quantu à i culori, pudete sceglie altri culori o persunalizà à u vostru piace.Pudemu ancu persunalizà i prudutti di decals secondu i bisogni di i clienti.

Mantene a pignatta ogni ghjornu.U metudu hè simplice:

① Hè ricumandemu d'utilizà frittura di focu chjucu è mediu per ottene l'effettu di u focu grande
②Ogni volta dopu à frittura di verdura quantunque pussibule per pulizziari in u tempu (ùn aduprate micca menu detergente), un picculu focu sicca bè l'acqua di pota;
③ Applica una fina capa d'oliu vegetale uniformemente cù una spazzola in a pignatta., u locu naturali per assorbe u grassu per mantene a pignatta finita (u primu mese prima di a nova pignatta ogni volta per aduprà a necessità di grassu)
④ Quandu a pignatta diventa nera, hè basicamente risuscitata.Ùn hè micca bisognu à esse ingrassatu ogni ghjornu, ma ancu deve esse lavatu è seccu dopu ogni usu.Spread una fina capa d'oliu vegetale ogni mità di mesi è mette fora quandu ùn l'utilizate micca per un bellu pezzu.
⑤ Ùn hè cunsigliatu di utilizà wok.Per coccia porridge o zuppa, distrughjerà l'absorzione naturali di u film d'oliu, faciule per causà ruggine di pota appiccicosa.
⑥ In anticipu serà per via di vasi di ghisa.Assorbimentu di l'oliu ùn hè micca abbastanza, fate farina, patate, manciari di amido pò esse un pocu piccu appiccicosu, questu hè normale, più aduprà più mantenimentu, mantenimentu circa un mesi dopu chì questi ingredienti ponu esse fritti à vuluntà!


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022