Vantaghji è usu di pignatta di ghisa pre-stagionata

Una bona pignatta hè un plus per a cucina.A cucina in pignatta in ghisa hè simplice è gustosa cum'è una bistecca di un ristorante cù un esterno carbonizatu è un internu morbidu è succoso, o a frittura rapida di un chef cinese di verdura verde croccante.Calchì volta vulete pruvà "teppotyaki" per toast.Per a postre, una pignatta di ghisa senza rivestimentu hè a scelta perfetta.

Parechji amichi chì amanu l'attività di campeghju è picnic piacenu à portà una pisata di ghisa pesante, mette direttamente a pignatta nantu à u focu per coci l'alimentu, a pignatta hè assai grossa, copre a pignatta di ghisa, alta temperatura sigillate istantaneamente u gustu di l'alimentu, soprattuttu deliziosu. .Facile à fà u ghjocu casuale è u gustu simplice hè e caratteristiche uniche di a pignatta di ghisa.

I vasi di ghisa sò particularmente diliziosi per i cookouts.

Ùn ci hè bisognu di prestà troppu attenzione à l'abilità di a cucina cù una pignatta di ghisa, sempre chì padrone u calore è u tempu, l'ingredienti sò simplici ma deliziosi, tanti pirsuni li piacenu, una cullizzioni di ogni tipu di ghisa. pignatta.

★ Vantaggi di pignatta di ghisa

Originarii in u Medievu Europe ghisa pignatta, a materia prima principale hè di ferru porcu, à traversu a riduzzione blast furnace, siparazzioni, smelting, è poi versatu in u molding furmà.L'unicu svantaghju hè chì sò voluminosi è necessitanu mantenimentu, ma assai persone anu sempre in u prublema di cumprà parechji stili - vasi profondi, vasi bassi, pani di pane, vasi, etc. L'eccellenti caratteristiche di a pignatta sò ricercati:

1. Pudete frittà carne

In più di a pignatta, ci hè ancu una pignatta in ghisa per pesci grillati, melanzane è legumi, chì pò esse cupartu prima d'oliu d'aliva è dopu frittu è grigliatu bè.

U corpu di a pignatta di ghisa hè assai grossu, a cunduzzione di u calore ùn hè micca veloce, ma un bonu almacenamentu di calore, calore uniformemente, l'acqua di l'alimentu ùn hè micca faciule per perdiri, a temperatura di riscaldamentu pò esse finu à 250 gradi Celsius.A causa di u gruixu di a piastra di ferru, a temperatura hè più altu ch'è quella di a pignatta ordinaria.Dopu chì a pignatta hè precalentata cumpletamente, ùn ci hè bisognu di aghjunghje oliu.I filetti di pisci, pezzi di carne è gambe di pollo cù l'oliu sò direttamente messi in a pignatta per frittura secca.

Se u grossu di u filet hè più di 4 cm, copre a pignatta è braise per circa 2 minuti cù u ciculu di calore in a pignatta.Allora cambiate à u caldu mediu è chjucu è fritte i dui lati per 2-3 minuti ognunu.Se l'ultimu flip hè marrone, spegne u calore 1 minutu in anticipu, copre a pignatta è stufa per 2 minuti, dopu u diliziosu filet di pisci frittu seccu hè finitu.

2. Aroma brusgiatu unicu

A cuntrariu di l'altri vasi sottili, a cucina in ghisa tende à pruduce una reazione di Maillard, cù una "caramelizazione" marrone nantu à a superficia - a dolcezza ligeramente caramellata di cipolle è ligumi saltati, l'aroma croccante di pane tostu, a ghiaccia croccante di brasatura di carne di porcu caramelizzata. pancia chì hè marrone scottata è brasata.

A pignatta di ghisa hè usata per frittura a carne arrustitu, chì hà un sapori scorched unicu.

A pignatta di ghisa caramelizeghja i vegetali à u focu altu, è questu "legumi cotti Tippot" hè diliziosu.

3. Non-tossicu

U vasu di ghisa senza revestimentu di smaltu hè grossu è durable.Ùn hè micca resistente à a temperatura alta o u focu viotu.Durante a cucina, u ferru hè liberatu per cumplementà i bisogni di u corpu umanu.Di solitu fà un bonu travagliu di "mantenimentu" pò furmà una "pellicula d'oliu" liscia simile à l'effettu "non-stick pot", ùn deve micca preoccupatu di u generale non-stick pot averà u prublema di peeling di rivestimentu.

4. Ciclu termale eccellente

A pignatta di ghisa hà una forte capacità di almacenamentu di calore, è a tappa pesante forma un ciculu di calore, chì pò ottene un effettu super-bloccante d'acqua è mantene cumplettamente u gustu originale di l'ingredienti.Parechje persone pensanu chì a cucina stufata cù a pignatta di ghisa hè megliu cà a pignatta di coccia, cum'è u braising tendon di vacca, u tendon di vacca, a costella di porcu di a birra scura, a trippa di ravanelli bianchi braised è cusì.

Pote di ghisa cucina super delicious, aghjunghje oliu vegetale, u rapportu di risu à acqua hè di circa 1: 1,1.Lasciate reposà per 30 minuti, turnate à u caldu mediu è chjucu per circa 5 minuti dopu à ebollizione, u vapore si vulterà à u focu bassu, cogliu per circa 7 minuti, ùn hà micca imbullatu u risu, fate circa 9 minuti, dopu spegne u riscalda è stufa per 15 minuti, apre u coperchiu pò gode di "risu in ghisa",

★ Aduprate vasi di ghisa currettamente

1. U cuntenutu di carbone di a pignatta di ghisa hè 2-4%, a piastra di ferru hè dura, ma assai croccante, fate attenzione à evità a caduta pesante, ùn rinfriscà rapidamente, perchè pò esse usata per decennii.

2. Scaldate a pignatta cun pacienza nantu à u focu medium-low prima di coccia.A causa di a bassa velocità di cunduzzione di u calore di a pignatta di ghisa, ci vole circa 5-10 minuti per scaldà a pignatta per ottene una temperatura uniforme alta è efficienza di almacenamento di calore, ùn importa micca cù u fornu per coce, o frittura, frittura è frittura nantu à u fornu. stufa à gas.Verificate a tampiratura cù uni pochi di gocce d'acqua, finu à chì e gocce d'acqua rotulanu in una dopu à l'altru, a pignatta hè precalentata.

3. Quandu a pignatta di ghisa hè sempre calda, hè assai bonu per lavà cù acqua calda.Pudete aghjunghje un pocu di bicarbonato di soda o sali, è poi lavate cù una spazzola di spugna.Se a pignatta di ghisa hè stata mantinuta è hà un revestimentu di "film d'oliu", pò ancu esse pulita dopu a cucina cù un detergente neutru per lavapiatti ecologicu.

4. Se a pignatta di ghisa hè imbulighjata in u lavamanu, hè faciule di brodà.Inoltre, l'oliu restante dopu a frittura di l'alimentu, o l'alimentu in a pignatta ùn pò micca esse postu per troppu longu.

5. U mantenimentu di a pignatta di ghisa cum'è una pignatta non-stick generalmente hà una film protettiva, hè megliu aduprà legnu o spatula di silicone resistente à u calore invece di cucchiara di metallu, ùn distrughjerà micca a film d'oliu è deve esse mantene. .

6. I platti salati è dolci ponu esse cotti in a stessa pignatta di ghisa ?O aghjunghje ingredienti acidi cum'è tomate è calce à u platu?A risposta hè sì.Ma a premessa hè di fà veramente u mantenimentu ghjustu, per mantene a pignatta di ghisa in cundizzioni di punta.

A pignatta di ghisa pò fà una varietà di piatti, braising, salitu, affumicate, etc., tastà i diliziosi piatti di ghisa, vi sentite chì vale a pena u sforzu di mantene.


Tempu di Postu: Nov-16-2022