Circa a pignatta di ghisa appena acquistata

Ci sò dui tipi di pignatta di ferru tradiziunale: pignatta di ferru crudu è pignatta di ferru cottu.A pignatta di ferru crudu hè di fusione di muffa, a resistenza à a temperatura alta hè più pesante, a media di u calore, ùn hè micca faciule incolla u bastone di fondu à a pignatta, l'alimentu cottu hè diliziosu.A pignatta di ferru cottu hè artificiale, l'arechje di pignatta cù un chiovu di nidu à u latu di a pignatta, u corpu di a pignatta hè ligera, ma faciule da deformazione, micca durabile cum'è pignatta di ferru crudu.

Pot di ferru chì a maiò parte di u trasferimentu di calore di u pote in lega più veloce, ma u mantenimentu di u vasu di ferru hè più fastidiosu, u mantenimentu ùn hè micca faciule per arrugginire.

Chì significarà "pre-trattà" una nova pignatta?

A bollitura si riferisce generalmente à u mantenimentu di una nova pignatta prima di u so primu usu.U prucedimentu propiu di ebollizione permette chì a pignatta ùn sia senza ruggine è antiadherente per u restu di a so vita.Allora ùn precipite micca à utilizà a nova pignatta, deve esse pretrattata prima.

Perchè i novi vasi di ferru sò "pretrattati"?

Una pignatta di ferru appena acquistata, perchè ci saranu assai impurità nantu à a superficia di a pignatta, è per impediscenu di cuntattu cù l'aria prima di l'usu, a pignatta di ferru hè di solitu spruzzata cù una fina capa protettiva quandu abbanduneghja a fabbrica. chì deve esse eliminata prima di coccia è aduprà.Stu prucessu hè u nostru nome cumunu "pretrattamentu", à u listessu tempu, a pignatta hè ancu un passu impurtante in l'usu di u mantenimentu di u vasu di ferru.Ci hè parechje manere di bolliri a pignatta, principarmenti lard.Parechje esempiu custumi lucali, vi dinù aduprà lard è non - piattu stir-fry.Cumu risparmià tempu è sforzu per mantene u so propiu usu di a pignatta di ghisa?Pruvate u metudu seguitu, un pezzu di porcu di grassu crudu pò esse fattu, è a manipolazione di u vasu di ferru pulita, risparmià tempu è sforzu.

Cumu "pre-trattà" a nova pignatta di ferru?

1, sguassate l'etichetta nantu à u corpu di a pignatta, lavate u corpu di a pignatta cù acqua calda corrente;Asciucà l'acqua (in particulare u fondu di a pignatta) è mette a pignatta di ghisa nantu à a stufa nantu à u focu medium-low per seccu.

2. Aduprate a pinza per mantene a carne di porcu di grassu crudu, l'utilizate cum'è sapone, è sguassate continuamente in a pignatta cù una forma di spirale, per chì u grassu spilled hè ancu coperto cù tutta a superficia di u pote.

3. Cù l'asciugatura constante, a pignatta sparghjerà più è più lard neru fusu, è u porcu grassu diventerà neru è più chjucu.

4. Pour u mantellu, poi scorri l'oliu in a pignata, lavate a pignatta cù acqua calda, è repite i passi dui è trè nantu à u focu.

5, se a superficia di porcu diventa dura, pò aduprà un cuteddu per vultà à a superficia di u pezzu in più di cuntinuà à asciugà;Dopu ogni volta di freccia, a pignatta pare più pulita chè prima.Fate questu finu à chì a carne di porcu grassu crudu ùn hè più neru.

Lavate a pignatta di ferru cù acqua calda è poi asciugate l'acqua, mette a pignatta di ghisa nantu à a stufa è asciugà cù un focu chjucu è mediu, poi sguassate una capa fina d'oliu vegetale cù carta di cucina, sguassate cù cura a pignatta di ghisa da l'internu fora, è mette in un locu ventilatu per siccà.

Oghje, cù a migliione di u standard di vita di e persone, avemu più vasi di cucina è piaghji da sceglie.Sia andemu à u supermercatu o sceglite shopping online, pudemu vede una larga varietà di commodities.a pignatta hè inseparabile da ogni famiglia.Ci sò parechji tipi di pignatta.Parechje persone ora usanu vasi di ghisa.

Precauzioni per l'usu di vasi di ghisa

Evite di tinte l'alimentu neru.A nova pignatta di ghisa mancherà l'alimentu neru quandu hè utilizatu per a prima volta.À questu tempu, pudete strofinate u residuu di curd di fagioli in a pignatta uni pochi volte per evità a contaminazione di l'alimentariu.Pò esse ancu raffinatu in oliu prima di usu formale.Metudu: Pour in una quantità approprita d'oliu, apre u focu finu à chì l'oliu hè caldu, spegne u calore, turnate a pignatta di ghisa, fate l'oliu stick à u muru di a pignata, aspittà chì l'oliu si friddà, scrub with water.

Eliminate l'odore di a pignatta di ferru.Dopu avè cottu pesci è altre materie prime cù l'odore di pisci in una pignatta di ghisa, hè difficiule di sguassà l'odore di pisci in a pignatta.À questu tempu, pudete mette un pocu tè in a pignata è fogghiu cù l'acqua, è l'odore serà eliminatu.

Per sguassà u gustu di ferru di a pignatta di ferru.Una nova pignatta di ghisa hà un odore di ferru quandu si usa.Un modu simplice per caccià l'odore di ferru hè di bolliri un pocu di ignami in a pignatta per un tempu, poi scaccià è lavà a pignatta cù l'acqua.L'odore di ferru hè andatu.

Sguassate sapientemente u grassu da i vasi di ferru.Frittura pignatta usata per un bellu pezzu, l'accumulazione di grassu brusgiatu, cù alkali o detergente hè difficiule di lavà pulita, cumu fà?Sempre chì a pelle di pera fresca in a pignatta cù l'acqua fogera, a terra di pota serà faciule da cascà.

S'ellu hè una pignatta di ferru di novu acquistatu, dopu a rimozione di l'oxidu, avete bisognu di mantene a pignatta.U metudu hè di mette a pignatta di ferru nantu à u focu è u caldu, sguassate ripetutamente cù un pezzu di porcu, è si pò vede chì a manteca hè immersa in a pignatta è appare nera è luminosa.

Infine, quandu si usa una pignatta di ferru, hè ancu bisognu di attentu à chì ùn hè micca adattatu per coce frutti acidi cum'è bayberry è pianta di muntagna.Perchè sti frutti acidi cuntenenu l'acidu di fruttu, pruvucaranu reazzione chimica dopu à scontru cù u ferru è pruducenu composti di ferru bassu, chì pò causà avvelenamentu dopu à manghjà.Ùn aduprate micca una pignatta di ferru per coce fagioli mungo, perchè i prudutti cuntenuti in a pelle reagiscenu chimicamente cù u ferru, risultatu in u ferru di tannini neri, è a zuppa di fagioli mung diventerà nera, affettendu u gustu è a salute umana.


Tempu di Postu: Nov-16-2022